Tudja, mi az az online marketing?
Miután elkészült egy weboldal, természetesen örömmel segítünk ügyfeleinknek, hogy látogatót szerezzenek weboldalukhoz, ez az online marketing lényege. Ehhez a következő online marketing eszközöket ajánljuk:
Facebook hirdetés kezelés
Beüzemeljük a Facebook oldalt, majd azonnal oldalkedveléses hirdetést indítunk, tesztelve a különböző célcsoportokat és a különböző kreatív üzeneteket.
Amint kikristályosodott a legjobb hirdetés verzió, elkezdjük növelni a kampány méretét.
Akár napi 100-200 látogatót tudunk a honlapra küldeni, a konverziós folyamatokat pedig ellenőrizzük, hogy a látogatás vége mindenképpen vásárlás legyen.
A Facebook kiváló eszköz, mintegy 5 millió magyar azonnali és tűpontos eléréséhez. A különféle hasonmás közönségek építése pedig lehetővé teszi, hogy a Facebook algoritmusa keresse meg számunkra a legjobb vevőket.
Google Ads hirdetések
Alapos kulcs szó kutatást követően már indulhat is a munka, beüzemeljük a Google Ads fiókot és kiteszteljük a legjobb kulcs szavakat, és persze a legjobb szöveget, display hirdetésnél a legjobb fotókat.
A Google-ban naponta három millió magyar keresés van, így a legfontosabb kulcs szavakra kötelező megjelenni.
Segítünk egy olyan hirdetés beállításában, ami a sokszorosát hozza vissza, azaz folyamatosan nyereséget termel.
Keresőoptimalizálás
A legmenőbb eszköz pedig a keresőoptimalizálás, bár ezt új oldalaknál nem lehet alkalmazni, hiszen büntetés lesz belőle. De ha a domain elért egy bizonyos kort, akkor bizony ideális mindenki számára, hiszen a keresőből folyamatosan és ingyen jönnek a potenciális vásárlók.
A keresőoptimalizálás az online marketing egyik legizgalmasabb fejezete. A lényege az, hogy olyan tartalmat hozzunk létre, amelyet a kereső egyre feljebb és feljebb mutat meg.
Itt jobbra a fotón egyik ügyfelünk második helyezése egy nagyon nehéz kulcs szóra. A keresőből annyi ügyfele jön, hogy évek óta nem hirdet sehol, s a nagyobb válságok alatt is folyamatosan toboroz.
Tartalom marketing - email marketing
Értelmes cikkek írása, majd szétküldése hírlevélben, és meghirdetése a közösségi oldalakon, ez az online marketing sava-borsa!
Megtanítjuk ügyfeleinknek a különböző eszközök használatát! A tartalom marketing képes arra, hogy 0 forintból elkezdje hozni az érdeklődőket. Nem kell mást tennie, csak egy nagyon jó cikket írnia a megfelelő kulcs szavak használatával és az emberek maguktól osztják majd meg a cikket.
A hírlevél küldés pedig még mindig az egyik legjobb online marketing eszköz, hiába temetik évente, egy jól felépített címlista csodákra képes, ráadásul ingyen!
További online marketing eszközök
Természetesen a fentieken túl számos más, izgalmas online marketing eszköz áll rendelkezésre, gondoljunk csak az Instagramra, vagy a Linkedinre, bármit hozhat a jövő. Ebben éppen ez az izgalmas, hogy figyelni és tesztelni kell az új rendszereket, hiszen a konkurencia is ezt csinálja.
Fontos, hogy ismerjük meg saját vevőinket, tudjuk meg, milyen problémák mozgatják és hol keres megoldást a problémáira.
Az online marketing, lényéből fakadóan, nagyon jól mérhető, igyekezzünk mindent mérni és tesztelni a különféle marketing megoldásokat.